Törődünk a testeddel

Budapest, VII. kerület Csengery utca 26. +36-20 / 220-7001 masszazsbudapest@gmail.com
Kiemelt

Sport masszázs

6.800 Ft106.300 Ft

A sportmasszázs célja többféle lehet, attól függően, hogy sportolás (v. aktív mozgás: túrázás, nehéz fizikai munka, stb) előtt, vagy után vesszük igénybe.

A sportmasszázs széles körben elterjedt, nyugati hagyományon alapuló masszázsfajta. Leginkább a svédmasszázshoz hasonlító, ám annak egy sokkal erőteljesebb, intenzívebb, a mélyizomzatra kiható változata.

Rakd a kosárba és kérj hozzá kiegészítő szolgáltatást: Kiegészítő szolgáltatások

Kiürítés
Cikkszám: N/A Kategória:

Leírás

A sportmasszázs során alkalmazott masszázstechnika nem a simító, gyengéd mozdulatokból áll, hanem erősebb dörzsölő, gyúró, ütögető fogásokat alkalmaznak. A rendszeresen végzett sportmasszázs a fizikai kondíció javításának kiváló módja, mely hatásánál fogva férfiaknak és nőknek egyaránt ajánlható.

A sportmasszázs célja

A sportmasszázs célja többféle lehet, attól függően, hogy sportolás (v. aktív mozgás: túrázás, nehéz fizikai munka, stb) előtt, vagy után vesszük igénybe.

  1. A sporttevékenységek előtti masszázs lényege, hogy a feszülő, letapadt, merev, görcsös izmokat felszabadítsák, ezáltal azok rugalmasak, ellenállóbbak, terhelhetőbbek legyenek. Az intenzív masszázs felkészít a testmozgásra, hatására jelentősen növekszik izomzatunk teljesítménye, és csökkennek a sérülések esélyei.
  2. A sporttevékenység utáni masszázs célja a regenerálás, amely két fő szakaszból áll: Közvetlenül az izmok terhelése után végzett masszázs célja, hogy a megterhelt szövetekből a salakanyagok mielőbb eltávozzanak. Javasolt ilyenkor nagyobb mennyiségű folyadékot fogyasztanunk. A felgyülemlett tejsav eltávolításával elkerülhetjük az izomlázat. Majd az ezt követő (pl. edzések közötti) masszázsok jelentősége, hogy az izmaink regenerálódjanak, és a megfelelő izomtónusunk visszaálljon.
További tudnivalók