Törődünk a testeddel

Budapest, VII. kerület Csengery utca 26. +36-20 / 220-7001 masszazsbudapest@gmail.com

4 dolog, amit soha ne csinálj masszázs után!

Egy egész testedet megmozgató masszázs a napod fénypontja lehet, viszont könnyedén kellemetlen élménnyé is válhat. Amiről általában már nem a masszőr tehet, hanem Te, ha elköveted ezeket a hibákat a kezelés után.

orchideás

Nézd meg, mire kell odafigyelned!

Ne siess a felöltözéssel!

A masszázs végeztével a masszőr elhagyja a helységet, így lesz időd nyugodtan magadhoz térni, felöltözni. Senki nem siettet! Lassan kelj fel a masszázságyról! Egy kezelést olykor enyhe fejfájás kísér, ez teljesen természetes. Sérülés akkor lehetséges, ha nem adsz magadnak kellő időd a regenerálódáshoz. Hagyj egy pár percet a vérkeringésnek, hogy helyreálljon, ne siess! Ha úgy érzed, hogy szükséges még némi idő a felöltözés után, kérd meg a masszőröd, mutasson egy csendes helyet, ahol leülhetsz pár pillanatra még a távozásod előtt.

Ne fuss maratont!

Persze, a maratont ne vedd szó szerint, de masszázs után jobb , ha elkerülsz minden szükségtelen és megterhelő izommozgást! Még ha úgy érzed is, hegyeket tudnál megmozgatni, jusson eszedbe, hogy éppen most dolgozták át elég alaposan izmaidat. Masszőröd azzal töltötte az előző órát (vagy még többet is), hogy izmaidat megfelelően nyújtsa, húzza, hajlítsa. Ha rögtön ezután még plusz mozgást végeznél, csak az izomsérülés kockázatát növelnéd. Engedélyezz magadnak elég időt (általában 24 órát), hogy izmaid magukhoz térjenek!


Ne fogyassz sört!

A masszázs segít szervezetednek a méreganyagok és szennyeződések eltávolításában. A kezelés után kétszeresére kell emelned a vízfogyasztásodat a megszokotthoz képest. Így könnyebben kiürülnek szervezetedből a méreganyagok és könnyebben hiratálódik az izomzat. Ha teheted, a nap hátralévő részében kerüld az alkoholos italokat, a kávét, a teát vagy bármit, ami koffeint tartalmaz! A koffein vízhajtó hatással van szervezetedre és így még több vízre lesz szükséged. Ez segít a masszázs után jelentkező enyhe fájdalom csökkentésében is.

Ne felejtsd el a masszőröd nevét!

A masszázs akkor a leghatásosabb, ha nem csak egyszeri alkalom. Más szóval, minél többször masszíroztatsz, annál jobban érzed majd magad. Tehát mindenképpen egyeztesd le a következő alkalmat, mielőtt hazaindulsz! A túl sok masszázs nem ellenjavallott. Sokan hetente járnak el szalonba, míg mások havi rendszerességgel! Ez esetben is hallgass a testedre, figyeld a jelzéseit!

Ha odafigyelsz az előzetes információkra, a masszázs élménye sokkal tovább tarthat annál, mint amennyit a masszázságyon fekszel. Pozitív egészségügyi hatásait mindenképpen “magaddal viszed” a következő alkalomra is.

(Forrás)